Een krant als eindverslag van een boeiende werkplekervaring
Hogeschool PXL gaat aan de slag met een gepersonaliseerd platform van Genscom.
Hogeschool PXL.
De naam is een krachtterm, een sterk merk dat een jonge en dynamische sfeer oproept.
PXL = Professionals & Excellence.
Hogeschool PXL wil echte professionals afleveren die beantwoorden aan de X-factor. Daarom staat de X van de X-factor staat centraal in onze naam.
Een uniforme graduaatsproef
Voor elke student een krant, met het onderzoek van hun eigen graduaatsproef, eigen bevindingen en conclusies en een extra woordje van de PXL-coach. Totaal inhoudelijk verschillende kranten, maar toch volgens een vast format: een vaste indeling en eenzelfde look & feel. Eenheid in verscheidenheid. Hogeschool PXL maakt van deze kranten een extra troef voor de student, de school en de werkplek.
Een uitstekende begeleiding
Hogeschool PXL begeleidt haar studenten met de nodige zorg en aandacht. Genscom biedt de PXL-coaches de kans om de studenten goed op te volgen op het platform. Zo kunnen ze steeds de voortgang aan deze krant checken, tussentijds evalueren en bijsturen. Het resultaat? Inhoudelijk sterke kranten met een knappe vormgeving.
STEVEN HULSMANS
COÖRDINATOR GRADUAAT MARKETING/COMMUNICATIESUPPORT
“Bij PXL zit innoveren in het DNA. Wij willen een voortrekkersrol spelen in het toepassen van nieuwe informatie- en communicatietechnologieën in het onderwijs. Vernieuwende technologieën ondersteunen ons competentiegericht onderwijs. De innoverende technologie van Genscom past perfect in deze strategie"
5 kranten per student
Elke student heeft recht op 5 kranten: voor zichzelf, de juryleden en de werkplek. Deze kranten zijn een echte musthave voor alle partijen. Bedrijven gebruiken deze krant ter promotie van hun zaak en de student heeft een fysieke troefkaart in handen om de arbeidsmarkt op te gaan. Na een succesvol eerste jaar, zet PXL ook komend jaar in op dit format. Bedrijven kunnen ook ter promotie extra kranten bestellen.