Lokale afdelingen aan het woord in de buurtkrant van Neos
De harmonieuze samenwerking tussen nationaal, provinciaal en lokaal
Neos vzw zorgt ervoor dat actieve senioren een fijne oude dag beleven samen met gelijkgezinden uit de gemeente.
Met een buurtkrant kunnen lokale clubs hun activiteiten voorstellen, nieuwe leden werven en het imago van Neos versterken.
21.535
kranten
220
lokale clubs
31.000
ondernemende senioren
De keuze voor een Genscom platform
Met een gepersonaliseerd opmaakplatform van Genscom kunnen lokale, provinciale en nationale afdelingen gezamenlijk aan een krant werken.
Op lokaal niveau kunnen 220 Neos-clubs op deze manier hun lokale programma, bestuur, foto's en activiteiten in de kijker zetten.
Ze werken op eigen tempo en bepalen zelf het aantal exemplaren om te laten drukken.
MARTIN DE LOOSE, DIRECTEUR NEOS VZW
"Met een platform van Genscom beschikken we over een krachtige tool om het imago en de naamsbekendheid van onze Neos-clubs te versterken."
Ook aan de slag met een eigen ledenblad?
Een krant inzetten voor lokale ledenwerving
De kranten worden in de gemeente verspreid: in de bibliotheek, het gemeenschapscentrum, de schouwburg, wachtruimtes, cafés, restaurants, op beurzen en festiviteiten.
En met resultaat. De afgelopen jaren zagen ze de ledencijfers spectaculair stijgen.
Een perfecte mix van eigenheid en uniformiteit
Een gepersonaliseerd sjabloon met huisstijl giet het lokale, provinciale en nationale nieuws van de vereniging in een uniform en vakkundig geheel.
Ook geïnteresseerd in een eigen opmaakplatform van Genscom? Ga meteen aan de slag!
MARTIN DE LOOSE, DIRECTEUR NEOS VZW
“Voor het derde jaar op rij halen onze Neos-afdelingen de krant. Aangevuld met het provinciaal en nationaal programma en helemaal in de Neos huisstijl promoten onze afdeling hun werking in de buurt! Meer dan 100 afdelingen maken hier gebruik van. Een voltreffer!”
Ook een gepersonaliseerd platform van Genscom?